Kawan Sepermainan


Kawan sepermainan semasa aku kecil di Balai Polis Telok Sengat , Kota Tinggi.Umur semasa itu adalah lebih kurang 5 Tahun.(1960).Kini kawan semua terputus hubungan dan nama pun aku tak ingat lagi.Sesiapa yang melayar Blog ini yang kenal kanak-kanak dalam gambar ini sila hubungi Email yang tertera ini di bawah. Moga kita bertemu dan mengingat nostalgia lama.


Gambar bersama keluarga ini dalam ingatan saya keluarga bernama En Bujang atau Buang(Tak silap saya)Beliau masih hidup atau mati tak dengar berita lagi.Saya dan keluarga berdoa agar anak anak beliau dapat menhubungi keluarga kami.

Biodata:
Ahmad bin Nordin Sgt 9113.
Gambar diambil :Kota Tinggi ,Johor.

Hubungi : zzulkepli@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Tag

"Photography is not about taking good or beautiful pictures,it's about knowing how to take pictures you want"
( Kamera bukan lah "magic box "......yang menentukan ialah tangan dan perasaan seseorang dalam menghasilkan gambar yang terbaik.).
"Satu image seribu makna ,Biar kan Potrait berbicara".