Corat Coret Raya.

Selamat Hari raya aidilfitri kepada semua pelayar blog,maaf zahir dan batin.Kegembiraan beraya pada tahun ni tak seindah dan meriah pada diri ku.Kerna aku tak pulang ke kampung halaman pada raya pertama atas sebab yang tak dapat ku tulis di post ini.Raya tetap raya.kerna aku mempunyai keluarga yang agak besar juga,anak ajak juga beraya di kampung,aku turut kan juga .kalau hati kecil ni berkata tidak.Mula aku ke kg menantu ku di Muar dan bergerak pula menantu ku ke Merlimau melaka dan pada petangnya singgah ke kampung halaman ku di PD,pada malamnya bergerak ke adek ipar d KL.Semasa di kampung adek beradek ku semua dah pulang kerumah masing masing hanya aku dan adek bongsu dan keluarganya.Buat pengatahuan aku mempunyai 9 adek beradek bayangkan jika semuanya pulang kan meriah........tapi aku ada cerita disebalik tidak pulang beraya pertama tahun ini kerna............SELAMAT HARI RAYA 2011








0 comments:

Post a Comment

Tag

"Photography is not about taking good or beautiful pictures,it's about knowing how to take pictures you want"
( Kamera bukan lah "magic box "......yang menentukan ialah tangan dan perasaan seseorang dalam menghasilkan gambar yang terbaik.).
"Satu image seribu makna ,Biar kan Potrait berbicara".